Loove!

Nu när jag ändå skrivit lite om vänskap och speciella band så kan jag fortsätta lite på den linjen :P

Jag är en person som är väldigt mån om mina vänner, bryr mig väldigt mycket och vill att alla ska må bra. Vänskapen handlar om att ge och ta.
Men jag är verkligen trött på sådana vänner som alltid tar hela tiden utan att ge.

Men jag vill verkligen inte vara en vän som bara duger när det inte finns någon annan att vara med. Eller bli utnyttjad bara för att jag är FÖR snäll! Jag kan inte säga ifrån ibland, jag låter saker bara ske rakt framför mina ögon.
Dumma och konstiga kommentarer för att hävda sig själva. Vissa ska typ göra sig rolig på andras bekostnad, och för att själva må bra så måste dom trycka ner andra. Ändå förstår dom inte varför man inte vill umgås? Är det så kul att umgås med någon som hela tiden skryter? Någon som hela tiden måste visa sin status utåt! Snacka om att man måste vara rädd för att man inte duger, om man inte har materiella saker att visa. Sheisse!Det är verkligen skrämmande.

Jag är i alla fall lycklig och glad! Jag älskar verkligen livet! Även om jag inte är rik (fet plånbok) Så är jag rik på så mycket mer. Kärlek och vänskap går inte att köpa för pengar. Jag är så rik som har så fina vänner, underbar sambo och två små fina ungar! Jag känner mig så förmögen som har det så bra!



Mitt hjärta tillhör er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0