nyåååårs karameller!

Åh snart är det nyårsafton, inte för att jag ska göra något speciellt..Men snart är det ett helt nytt år 2009! Det året ska bli mitt år, jag ska försöka göra 2009 till ett av de bästa åren i mitt liv :D..Har redan flitigt skrivit ner en del nyårslöften på ett papper, får hoppas att det inte blir för många löften, är ju bra om man kan leva upp till det också! Det bästa är om man inte berättar för någon om löftena för då slipper man känna en massa press och stress. Men kanske kan det vara ganska bra trots allt att säga det till folk, man kanske behöver lite stress och press för att lyckas? Det blir en hård nöt att klura på!



Funderar på att gå till en frisör och göra en total makeover av håret..Inte klippa det för kort, men göra någon
frisyr på det och sätta i lite slingor och färg..Behöver någon ny look :D

Kommentarer
Postat av: Emma (bonde söker fru)

vah! stod det i tidningen idag? vad stod det då???

kram

2008-12-30 @ 11:49:33
Postat av: Pingvin

Du är en mycket söt flicka och var jag som du (men jag är ju Pingvin...) så skulle jag klippa upp håret lite och lägga i slingor som gör att det blir lite fylligare (breda slingor i guld - ej tunna vita...). Sedan skulle jag använda en lite "genomskinlig" foundation - rosigt rouge - inte s "hårt" markeade ögon - suddda ut sminket mer inga hårda kanter - och sedan skulle jag gå till en salong och fixa till ögonbrynen - måla dem inte så som du gör. Sedan blir du en riktig skönhet :)



/Pingvin



http://kockenochpingvin.travelblogg.se/

2009-01-03 @ 16:30:32
URL: http://kockenochpingvin.travelblogg.se/
Postat av: Katatonia

Pingvin: Tack så mycket för din kommentar..=) det är värt att tänka på :)..Ska väl kanske låta brynen växa ut och fixa till dom istället för att måla dom :P..



Men jag kanske gör en helt makeover och går efter dina råd, men om brynen ska fixas så tar det ett tag..Men det här är värt att tänka på :)..Tack!

2009-01-04 @ 19:18:32
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0