speciella band <3

Jag har några få fina verkligen äkta vänner. Det är vänner som man kan räkna med i vått och torrt! Jag är så lycklig att dessa vänner finns där för mig, och att jag också finns där för dom. Det är underbart att få stöd och råd, och att få ge stöd och råd. Jag kan alltid räkna med dom, och jag kan berätta allt utan att hålla tillbaka en massa. Jag kan vara säker på att det inte kommer ut till någon annan!

Ibland så har jag känt att jag haft speciella band till vissa människor. Ett band som jag inte riktigt kan förklara. Man känner en sån trygghet och man känner så mycket för den här personen. Men man kan ändå inte förklara på vilket sätt och varför man känner detta. Men ibland så tror jag att olika människor har olika egenskaper, som man kanske behöver lite mer av ibland. Eller så kanske dessa personer berör mitt hjärta på ett eller annat sätt utan att egentligen inte göra så mycket.

I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0