Nyår över!

Nu är det 2009, känns lite lustigt att skriva 2009, mer lustigt att säga det!..Jag kommer nog att säga 2008 ett tag till jag vänjer mig vid 2009, men som sagt ett nytt år, och nya mål i livet! Nu tar vi tag i saker och ting, och gör 2009 till det bästa möjliga år! Kanske ska släppa lite på kraven, och bara leva!

Nyår var mycket fint, satt hemma bara och drack lite vin, blev inte så mycket mer. Men vem tackar väl nej till lite god mat och lite vin i hemmets lugna vrå? Inte jag i alla fall!


Det ska bli spännande att se vad 2009 har att ge, jag är väldigt nyfiken! :)..



Annars är det väl itne så mycket nytt just nu, men 2009 har ju precis börjat, så det kommer mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0