tjiingiliing

Tjoho! Sitter här en stund innand et är dags att gå till förskolan och hämta min lilla flicka :D..Hon har haft ett långt och fint jullov och har börjat där igen, och hon stormtrivs verkligen..Vilket är härligt, man känner aldrig någon oro i kroppen när man lämnar henne!

Har börjat fundera lite på vad jag ska göra nu framöver, och jag tror att jag ska söka in lite till skolor..Vill börja plugga faktiskt :D..Skulle vara skönt om man kom in till hösten..ska bara ta å jobba hela sommaren först, så man får in lite slantar! har sökt jobb nu inom kummun och landsting inför sommaren..Hoppas att man får ett sommarjobb bara!


Får väl se vad det blir av det hela!

Dags att pysa! ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0